Mesekerámia

Kerámián innen és túl

2014. január 25. 22:13 - mesekeramia

Azon gondolkodtam, hogy mit tudok. Mit tudok még, a kerámián kívül és kell-e egyáltalán hogy ezen kívül tudjak valamit.

Mit tudok a blogolásról, egyáltalán az online marketingről, a forgalomterelésről, remarketingről, ROI mutatókról stb.
Évekig dolgoztam hasonló területen, mennyire használjam ezeket tudatosan, ha már egyszer tudok róluk.

Aztán arra jutottam, hogy ez az egész sokkal összetettebb a marketingnél és annak a számokkal leírható résznél, arról ami mozgat nemigen lehet statisztikákat generálni.

Ez bőven a kerámián innen volna. Kerámiákat készíteni aztán az online marketing adta lehetőségeken belül a rendelkezésemre állókkal népszerűsíteni őket és itt megállni azt hiszem kevés lesz, ezt megteszik, (legalábbis megtehetnék) sokan.

Mi van a kerámián túl, mitől lesz értelmezhető egy tárgy, mennyire adja, adhatja a kontextusát az én személyiségem, ha tudjuk, hogy az agyag, mint szilícium vegyület mégiscsak információhordozó.

Nézzétek el nekem, hogy nem a fazekasoktól, keramikusoktól már megszokott fold-víz-tűz-levegő négyesfogatot említem, nekem a Szilícium-völgy előbb jut eszembe, végül is 2006 óta gépek közt dolgozom és sosem használtam hagyományos fatüzelésű kemencét, úgy pedig a 4 őselemes mondóka nem lenne túl hiteles, három őselem meg biztos kevés.:)

A lényeg, hogy van még néhány kérdés, amit ezzel kapcsolatban rágok, például mennyire legyen a blog személyes. Fontos-e a 'teljes ember', aki a tárgyak mögött áll, merről merre halad az értelmezés iránya, az alkotótól az alkotás felé, vagy éppen fordítva.

A saját személyiségemnek a kerámiák részei, olyan részek amik egy egészet próbálnak meg leképezni. Nehéz megfogalmazni de 'én'- mint minden más 'én' is gondolom- részletekből állok össze, ennek az összeállásnak az eszköze - és sokszor a célja- az agyag, és ami a segítségével a személyiségem fragmentumaiból áll össze valamivé.

Azért nem kell megijedni, ezek zömében csak bögrék.:)

Ennek a sok katyvasznak amit feljebb összehordtam van ám gyakorlati oldala is. Összekössem-e a blogot direktben a Facebook profilommal, tépelődjek-e azon hogy mit írok, érti-e mindenki, vagy eresszem el ezeket a kérdéseket, elég ha az ember önmagához konvergál, aztán hátha addig konvergál amíg egyszer csak azt veszi észre hogy azonos.

Ha szeretnél e-mailt kapni a friss blogbejegyzésekről, kérd a Mesehíradót, a Mesekerámia hírlevelét ITT>>.

Köszönöm a figyelmed:
Dudás Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr928757376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása