Mesekerámia

Rólam

2014. augusztus 07. 00:21 - mesekeramia

Én

Dudás Emese vagyok, egyedi tervezésű kerámiák készítésével foglalkozom, ez a hobbimból évek alatt a munkám lett, mostanra inkább már az életem, ezt nem lehet megkerülni, erről írok akkor is, ha éppen más téma.:)

A blog

Enyhén grafomán vagyok, valaha magyar szakos voltam, de szeretném megkímélni a környezetemet a 8 oldalas e-mailektől.:)

Szívesebben írok mindenkinek, vagy bárkinek, mint akárkinek.:) Van akit zavar, ha bárki olvashatja - engem éppen az zavarna, ha lenne 1 konkrét célszemély, akinek mindezt az orrára kötöm.

Nem vagyunk egyformák. És ez -nekem- jó. Annyira, hogy azt is megértem, ha másnak rossz.:)

A tárgyak

Minden tárgy egyedi, tisztán kézi -és szellemi- munkával készül. Bevallom, mostanra az utóbbit tartom fontosabbnak.:)

Többféle stílust is kedvelek, de igazán sajátomnak a mesevárost érzem és persze a varázserdőt.:)

A változatos színhasználat és a magas minőség fontos a számomra, ezért a szokásosnál jóval magasabb hőfokon vannak égetve a tárgyak, a fazekastermékekről jól ismert hajszálrepedések így elkerülhetők. Bírják a hőt, de a fagyot is.
Fontos az is, hogy környezetbarát technológiával egészséget nem károsító tárgyak készüljenek, ezért a kemence kisebb fogyasztású, profi, a mázak pedig károsanyag, ólom és kadmium mentesek.

Máshol is megtalálsz:


Közösség: www.facebook.com/mesekeramia

Web: www.mesekeramia.hu

Képek: https://hu.pinterest.com/mesekeramia/

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr36580471
süti beállítások módosítása