Mesekerámia

Hol kezdjem?

2014. január 24. 22:45 - mesekeramia

Hello World..

Kezdhetném így is, stílusos lenne, tekintve, hogy az elmúlt másfél órában saját tárhelyre szerettem volna telepíteni WordPresst, de beletört a bicskám. Pedig regeltem tárhelyet, letöltöttem, kicsomagoltam, ftp-t beállítottam, feltöltöttem, de a többivel elakadtam.

Mindegy,  jó lesz ez így is.:)

Idővel folytatom, még formálódik mi legyen ebből, mennyire legyen személyes, egyelőre csak tesztelek.

Elöljáróban annyi elég, hogy kerámiákkal foglalkozom, eleinte hobbi volt, de hamarosan eljutok majd oda, hogy az időm nagy részét a műhelyben tölthetem, ugyanis felmondtam a munkahelyemen.

Nem állítom, hogy nincs bennem bizonytalanság ezzel a döntéssel kapcsolatban, de már régóta rágtam, azt hiszem 2007 óta folyamatosan és mostanra odáig jutottam hogy hiába rágom, már nem tudom lenyelni.:)

Jövök még és lesznek képek is, meg ki tudja mi még.:)

Ha szeretnél e-mailt kapni a friss bejegyzésekről, kérd a Mesehíradót, a Mesekerámia hírlevelét ITT>>.

Köszönöm a figyelmed:
Dudás Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr998757372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása