Mesekerámia

Az utolsó hivatalos hétvége

2014. március 09. 22:54 - mesekeramia

Már csak 5 munkanap van hátra, aztán elkezdődik egy másik élet.

Ez volt az utolsó hétvégém, eztán talán mindegy lesz, hogy szerda van, vagy vasárnap, teszem a dolgom hétfőtől vasárnapig.

Hálát érzek. Valahogy meghatódom, ha arra gondolok, hogy már csak napok vannak hátra.

Beszélgettem a majdnem sógorommal, emlegette, hogy milyen jó lenne a lottón nyerni, elgondolkodtam rajta, mert sokszor mondták már mások is, de valahogy sosem tudtam eljátszani a gondolattal, hogy mihez kezdenék ha..Azt sokan mondják, hogy utaznának és jótékonykodnának belőle, de én arra jöttem rá, hogy nem szívesen nyernék a lottón.

Furcsán hangzik, de nem lenne jó érzés, egy sportolónak sem lehet jó doppinggal nyerni. Meg hát azok a problémák amik voltak, meg lesznek is, hogy elromlik a mosógép, jön az éves gázóra leolvasás, stb. , tehát ami az én szintemen gond, valahogy hozzátartozik az életemhez, lesúlyoz, mi lenne egy légballonnal, ballaszt nélkül, talán sosem lehetne lehozni a földre.

Nem a problémáimat sajnálnám, hanem azokkal együtt a lehetőségeimet is, hogy akkor amit kaptam, amit eddig adott, azzal mi lesz, nem kell használnom? Akkor minek van?  Mert nem kaptam keveset, lottó ötös nélkül sem, egészségesnek tudom magam, van bennem kitartás, némi tehetség, és hát innen volna szép nyerni, hozzárakva ahhoz, amit eddig kaptam a magam erejét.

Ha megnyerném a lottó ötöst, sosem bizonyíthatnék annyit, hogy ne kelljen kételkednem a rátermettségemben. Ebben ott van vajon a self made man arroganciája?

Így most 35 felé kaptam - és teremtettem- magamnak esélyt arra, hogy a saját életemet éljem, a saját időmmel, nem akarom elszalasztani.

Bízom, benne is, magamban is, sosem éreztem hasonlót, de nincs más feladat, csak ezt a bizalmat megőrizni és közben tenni azt, amiben örömömet lelem.

Ma valahogy nem tudok gördülékenyen írni, elég monoton munkát végeztem, rengeteg képet csoportosítottam  és neveztem át keresőbarátra a korábbi munkáimról, ez ki is ölte belőlem a kreativitást, de majd kialszom.

Mire legközelebb írok, talán már szabad ember leszek. Irónia nélkül tudom ezt leírni.

Ha szeretnél e-mailt kapni a friss blogbejegyzésekről, kérd a Mesehíradót, a Mesekerámia hírlevelét ITT>>.

Köszönöm a figyelmed:
Dudás Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr228757400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása