Mesekerámia

Az első napok

2014. március 24. 23:26 - mesekeramia

Ez volt a hatodik munkanap, ami nem "hivatalos" munkaviszonyban telt el.

Első nap, múlt hétfőn ügyeket intéztem, főleg mobilszolgáltatóknál, aztán az új telefonra töltöttem le pár alkalmazást és szinkronizáltam a fiókokat. Rengetegen telefonáltak, hogy meséljek. Este képeket méreteztem,

Kedden a műhelyben voltam, ültetőtáblákat készítettem meg befejeztem a vasárnap elkezdett kaméleont. A kerti bútorokat is előszedtük.

Egy kút teteje is elkészült, egy könyv is. Este átjött egy barátom, fel kellett hajtani az új nadrágját.

Szerdán be kellett mennem a céghez, búcsúebéd volt. Aztán megnéztem a Bolhapalotát, nem igazán látok benne fantáziát, utána a lakásba mentem, nem a műhelyhez.

Csütörtök reggel indultam vissza a műhelyhez, a Szigetszentmiklós- Ecser távolság tömegközlekedéssel elég sok idő, fél 8-tól negyed 11-ig úton voltam.

Aztán levél alakú tálakon dolgoztam és poharakon, a poharak az első olyan tárgyaim, amiknél az esztétikum egyértelműen a funkcionalitás rovására ment, sajnáltam, de másképp nem volt megoldható és olyan jól néz ki, hogy meg kellett kötnöm ezt a kompromisszumot.
A horgolófazék is elkészült.

Pénteken már nem is tudom mi történt, tovább dolgoztam a táblákkal, kutyaházakra csináltam névtáblákat, szombaton jöttek az unokatesómék, előtte a Bauhausban vettem palántákat. Utána bekarcoltam a táblákat, este volt egy szabadtéri tűzrakós összejövetel, arra elmentem.

Vasárnap sokáig aludtam, sikerült szombaton több bort inni a kelleténél, aztán jött egy kedves, új ismerősöm, és a fia megnézni a műhelyt. Utána ültettem, elment valahogy a nap.

Ma pedig bent voltam a NAV-nál, utána barátokkal ültünk a törzshelyünkön, elment az idő.

Ez most amolyan összegzés, magamnak is, mivel teltek a napok.
Valahogy kezdek visszalassulni, volt idő emberi dolgokra, ügyintézésre, nem akarom leírni részletesen mi volt még a felsoroltakon kívül, egyelőre nem állt még be a napok ritmusa, új helyzet ez.

Sokan gratuláltak, nem is pontosan értem mihez, persze bátorság, meg tudatos készülés valamire, de azért ez még nem egy olimpiai érem, éppen csak a selejtezőre jutottam ki.

Ez nem olyan nagy babér, amin sokáig lehetne üldögélni, most jön a feladat java. De már van rá idő.

Ha szeretnél e-mailt kapni a friss blogbejegyzésekről, kérd a Mesehíradót, a Mesekerámia hírlevelét ITT>>.

Köszönöm a figyelmed:
Dudás Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr878757404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása