Mesekerámia

Milyen volt 2016?

2017. január 12. 22:40 - mesekeramia

A Mesekerámia összefoglalója

A legnagyobb változás: Nekünk (Nektek és nekem) köszönhetően a Mesekerámiából vállalkozás lett!

Kicsi és egyszemélyes, de LÉTEZIK.:)


Úgy gondolom, hogy itt és most egy művészeti vállalkozásnál az már önmagában eredmény: sikerült eljutni idáig.

Emlékszem, hogy 2007-ben kezdtem el az agyagozással foglalkozni, akkor még munka mellett és évekig elérhetetlen álomnak tűnt, hogy egyszer abból élhessek, amit szeretek. Végül is sikerült: kellett hozzá sok kitartás, szorgalom és szerencse is, meg persze a Ti érdeklődésetek Meseváros építményei és Varázserdő állatai iránt.:)

2016-ban - egy személyben- a következőkkel foglalkoztam:

-tárgyakat terveztem
-elkészítettem őket
-fényképeztem
-honlapot szerkesztettem, blogoltam, videókat csináltam, hírleveleket küldtem, hirdetéseket kezeltem, szöveget írtam, kreatívokat gyártottam, játékokat és akciókat találtam ki
-foglalkoztam a könyveléssel (végre profi segítséggel!)
-anyagbeszereztem
-Rendezvényekre jártam
-webshopot üzemeltettem
-logisztikáztam a csomagokkal
-ügyfélszolgálatoztam

Nem utolsósorban igyekeztem tanulni, és tanultam is: az összes fenti területen.

Amit csak tudtam, magam oldottam meg, és ehhez képest azt hiszem a színvonal a legtöbb területen nem gyalázatos.:) Van, ami nem nem ment önállóan, ezekért -sorrend nélkül- köszönettel tartozom:

preview-5900-414-049-1-7bb31d9712b3ef4ec9f39a78dfd49bde.jpgCatoutline-nak,  Az első profi névjegykártyáért! Korábban is rendeltem már névjegykártyát, az InternetPrint.eu-tól, de arra álmomban nem gondoltam, hogy AJÁNDÉKBA kapok egy önálló designt. Köszönet érte!
Készült rólam egy profi bemutatkozó videó is, ezért Csermely Gábor cimborámnak tartozom hálával, aki SZÍVESSÉGBŐL ajánlotta fel, hogy készít egy ilyet - és tényleg!:)

A Sitta Photography szintén emberbaráti szeretetből készítette azokat remek fotókat, amiket én valódi fotós tudás és infrastruktúra nélkül nem tudtam volna. Neki mindkettő van.:)

Múlhatatlan hálám üldözi élete végéig B. Roland régi munkatársamat is, aki a honlap alapjait olyan jól összerakta, hogy képes vagyok adminisztrálni.

Ezekben az volt egészen különös, hogy nem kértem, (eszembe sem jutott volna) egyszerűen felajánlották, vagy szembejöttek véletlenül...

Mi történt még:

 

  • megépítettem az első Mesekerámiás standokat a bőröndökkel ( ITT írtam bővebben az első, nyári rendezvényekről.)
  • vettem egy kameraállványt, ezzel párhuzamosan elindult a Mesekerámia YouTube csatornája éééés normális fotók kezdtek megjelenni a webshopon:)
  • csomó bürokratikus dolgot elintéztem, amit korábban nem, pl. NAIH szám
  • tartottam magam ahhoz, hogy nincs "egyedizés", vagy legalábbis vannak határok, kardhalat az apósnak, vagy bögrét, amire a világ hét csodáját kell festeni nem én fogok készíteni
  • felfedeztem az MPL-t, a Weboxot, a Vaterafutárt. A belföldi szállítás kipipálva. Ezek elég olcsók és jók is.
  • elkészültek az első mesetornyok, eddig ezek a legnagyobb volumenű munkáimmesekeramia_dudas_emese_keramia_kerti_disz_emeletes_mesekastely_jpg.jpg

Ha megnéznéd készen, mázazva, a YouTub-on van róla videó:
https://www.youtube.com/watch?v=jDddyzMt4II&t=1s

 

Új tapasztalatok:

Életemben először készítettem komoly mennyiséget (<2500) valamiből, raktárkészletre. Igen, ők voltak a házikók és a gombák.

Szerettem volna kipróbálni, hogy képes vagyok-e erre a fajta munkára, és mennyire lelem benne örömöm.
Jelentem, képes vagyok rá. De sajnos gyakorlatban még annál is unalmasabb, mint amilyennek elméletben tűnt.:)

Nem volt hiábavaló, mert ugyan az összes ehhez fűzött reményem nem váltotta be, (egy része megmaradt) de félsiker volt, ha nem kétharmad, és nagyon sokat tanultam közben.

Például azt, hogy cégekkel és viszonteladókkal nem könnyű megállapodni, nekem legalábbis idén sem sikerült.

Most először készítettem saját landing oldalt és indítottam kampányt, ezekkel sokkal elégedettebb voltam.

Facebook 2016, számokban:

1962 új rajongó érkezett. 157977 embert értek el a bejegyzések.


Érdekességek, vagyis MIT ÁRUL EL A FACEBOOK? 

  • 93%-ban nők, 6%-ban férfiak vagytok, akik kedveltétek a Mesekerámia Facebook oldalát.
    (A maradék 1% gondolom nem adta meg a nemét.)
  • 40%-ban 35 és 44 év között van az életkorotok
  • sokan dolgoztok az oktatásban, vagy az egészségügyben
  • egyre többen Facebookoztok mobiltelefonról
  • este 20.00 órakor vagytok a legaktívabbak
  • 45 országból érkeztetek, vannak köztük kicsik és nagyok, időnként egész meglepőek is: Montenegró, Etiópia, Peru, Dél-Afrikai Köztársaság
  • az anyanyelvetek általában magyar, de vannak angol és német nyelvűek látogatók is, ami nem olyan meglepő, mint a perzsa, vagy a szuahéli:)

    Nem baj, örülünk mindenkinek, a képek  nyelvtudás nélkül is érthetőek! :)

Rád passzol ez a "személyleírás"?

Érdekel mi történik majd az új évben, hogy telnek egy művészeti vállalkozás mindennapjai? Kérd a Mesehíradót, a Mesekerámia hírlevelét ITT>>.

Köszönöm a figyelmed:
Dudás Emese

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekeramia.blog.hu/api/trackback/id/tr1912033335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása